بنر لایه باز

طرح لایه باز شهدای دانش آموز

طرح لایه باز شهدای دانش آموز

شهدای گمنام و خوش نام دفاع مقدس پس از سال های طولانی که در بیابان ها بوده اند، به وطن باز می گردند کمترین کتری که ما می توانیم برای این خوش نام ها انجام دهیم استقبال و بدرقه از آنها و جاودانه کردن کار و نام آنهاست.

حضور شهید گمنام در مدرسه تحول عجیبی را در مدرسه و دانش آموزان ایجاد می کند و احوالات دانش آموزان هنگام حضور شهید در مدرسه وصف ناشدنی است. با توجه به محدودیت زمان مراسم وداع با شهید گمنام در برخی مدارس برگزار می شود.


متن نامه به مدرسه

مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش .........

سلام علیکم ؛

     احتراماً، ضمن تسلیت  ایام جانسوز فاطمیه ، همانگونه که مستحضرید استان مازندران عطر آگین به حضور 4 شهید گمنام شده است که در این ایام دل ها و جانهای مردم ولایت مدار مرکز استان و شهرهای دیگر را به خود متوجه ساخته است، استفاده از این ظرفیت معنوی در راستای رشد و بالندگی روحی و اعتقادی فرزندان این دیار و دانش آموزان عزیز امری ضروری به نظر می رسد.

لذا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ساری در نظر دارد برنامه « همکلاسی گمنام2» را پس از حضور نورانی و موثر و پر ثمر 2 شهید گمنام (در روز اول محرم سال جاری) ، برای دومین بار در فضای مدارس اجرا نماید. لذا مستدعیست دستور فرمائید هماهنگی های لازم در جهت تسهیل این امر صورت پذیرد. از مراحم جنابعالی سپاسگزاری بعمل می آید .

مدرسه مورد نظر:

1-      دبیرستان ..........


صوت ها و نواهای مورد استفاده در مراسم استقبال از شهید 

جهت دانلود مجموعه اینجا کلیک نمائید ......




متن اجرای یادواره و مراسم شهدا


دریافت
عنوان: متن اجرای یادواره و مراسم شهدا
حجم: 19.3 کیلوبایت
توضیحات: متن اجرای یادواره و مراسم شهدا


همکلاسی گمنام

همکلاسی گمنامهمکلاسی گمنامهمکلاسی گمنامهمکلاسی گمنامهمکلاسی گمنام

جهت مشاهده نماهنگ های مراسم همکلاسی گمنام به لینک های زیر بروید 


http://www.aparat.com/v/Otbg3

http://www.aparat.com/v/5nNCB